Արտակ Ալեքսանյանը հեռանում է
ՀասարակությունՑանկանու՞մ ես ստանալ Ավտովարկ ընդամենը մեկ օրում։ Պարզապես դիմիր առցանց, լրացրու օնլայն հայտը ԱՅՍՏԵՂ և մեր մասնագետները հաշված րոպեների ընթացքում կապ կհաստատեն քեզ հետ։ Լրացրու հենց հիմա
Մենք տեղեկացանք, որ «Արմենիա» հեռուստաընկերության լրատվական բաժնում ապրիլի 1-ից կտրուկ փոփոխություններ են լինելու, իսկ ավելի կոնկրետ՝ կրճատումներ:
Հեռուստաընկերությունից հեռանում են նաեւ «Ժամը» լրատվական ծրագրի ղեկավար Արտակ Ալեքսանյանը եւ նրա թիմի մի մասը: Ծրագրի գլխավոր խմբագիր Գնել Նալբանդյանը «Հրապարակի» հետ զրույցում ասաց, որ ինքն էլ է խմբագրի պաշտոնից հեռանում, սակայն մնում է «Արմենիա» TV-ում որպես օմբուդսմեն:
«Լրատվականից հեռանում է մոտ 6 լրագրող»,- ասաց նա։ Թե ովքեր են նրանք, խմբագիրը չի նշում, ասում է՝ բոլոր լրագրողներն էլ լավն են, խելացի ու հմուտ, սակայն կրճատումները, հավանաբար, կապված են ֆինանսական խնդիրների հետ: «Ամբողջ կազմը չի փոխվում, հեռանում է մի քանի լրագրող, նաեւ՝ ծրագրի ղեկավար Արտակ Ալեքսանյանը: Ես զբաղեցնելու եմ հեռուստաընկերության օմբուդսմենի պաշտոնը»,- ասաց Գնել Նալբանդյանը:
Մենք տեղեկություն ունեինք, որ «Արմենիա» TV-ի «Ժամը» լրատվական ծրագրի ղեկավարի պաշտոնը վստահվելու է հեռուստալրագրող Վահե Ղազարյանին, ով երկար տարիներ աշխատում է նույն հեռուստաընկերության «Սուր անկյուն» հաղորդաշարում՝ որպես հաղորդավար: Գնել Նալբանդյանը նշեց, որ դեռեւս այդ մասով ոչինչ հստակ չէ, սակայն ինքը եւս լսել է այդ խոսակցությունները․ «Ապրիլի 1-ին ամեն ինչ ավելի հստակ կլինի, ես եւս լսել եմ այդ խոսակցությունները, սակայն այս պահի դրությամբ հստակ որոշում չկա»:
Մենք նաեւ հետաքրքրվեցինք, թե ինչու են հեռուստաընկերությունում կրճատումներ արվում, ինչն է պատճառը։ «Կրճատումները հիմնականում պայմանավորված են լինում երկու հանգամանքով` ֆինանսներ եւ օպտիմալացում, գուցե ծախսերը կրճատելու նպատակ կա: Սովորաբար այդպես է լինում, ես ֆինանսների հետ երբեք կապ չեմ ունեցել, հստակ ասել չեմ կարող, սակայն ենթադրում եմ, որ բոլոր TV-ներն էլ ծախսերն օպտիմալացնել ցանկանում են: Արտակ Ալեքսանյանը Newmag հրատարակչության հիմնադիր տնօրենն է, զբաղվելու է այդ գործով: Ես էլ լինելու եմ հեռուստաընկերության օմբուդսմենը, զբաղվելու եմ տեսալսողական մեդիայի այն նոր օրենքով, որը հեռուստաընկերություններին պարտադրում է ունենալ ներքին ինքնակարգավորման մեխանիզմ: Այսինքն` եթե որեւէ անհատ համարում է, որ հեռուստաընկերությունում` լրատվության մեջ, կամ հաղորդումներում վիրավորել են ինչ-որ մեկին կամ էթիկայի նորմերից դուրս հայտարարություններ են արել, կարող է դիմել հեռուստաընկերության օմբուդսմենին, օմբուդսմենն էլ իր հերթին քննելու է խնդիրը, եթե դիմումատուի պահանջները համարվեն արդարացի, լրատվականին կամ տվյալ հաղորդաշարին պարտադրվելու է կա՛մ հերքել, կա՛մ ներողություն խնդրել, կա՛մ էլ տալ պատասխան խոսքի հնարավորություն: Այսինքն` օմբուդսմենը ոչ թե հեռուստաընկերության շահերն է պաշտպանելու, այլ` սպառողի, տուժող կողմի»,- նշեց նա:
Ավելին՝ այստեղ